5 Ocak 2010 Salı

TUZLA HAYVAN BARINAĞI



İSTANBUL TUZLA HAYVAN BARINAĞI Yapılan protokol neticesinde IBB TRM, Kartal, Tuzla, Pendik ve Maltepe ilce belediyelerince ortaklasa kullanılmaktadır. Nisan 2006 tarihinden itibaren Cavusbası, Beykoz, Alemdağ, Samandıra, Sultanbeyli, Akfırat, Yenidogan ve Orhanlı ilce/belde belediyelerinden de köpek getirilmeye baslanmıstır.

Adres: Katı Atık Merkezi yanı, Aydınlıköy, Tuzla - İstanbul

Telefon: 216 393 00 10

Sorumlu: Ahmet Sems Ozkaya

Gönüllü: İnci Kutay (532 212 2276), Deniz Karaduman (532 627 0238), İnci Özcebeci (533 699 6956), Guher Duzman

Personel: 3 veteriner hekim, 1 teknisyen, 20 işçi

Hayvan Sayısı: IBB TRM bir barınak degildir. Aynı anda en fazla 300 kopek barındırılabilir sekilde insa edilmistir.

Kupe Rengi: Beyaz Yuvarlak

İhtiyaclar: Gönüllü, kuru mama, antibiyotik, vitamin, aşı

http://www.tuzlaninkopekleri.com/

39 yorum:

  1. Gönüllü olarak başvurcamda tuzlanın websitesi açılmıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. web sayfası çalışıyor. adresi kontrol ediniz lütfen

      Sil
  2. BÜYÜK BİR BAHÇEM VAR ORMANIN İÇİNDE KÖPEK BESLEMEK İÇİN İDEAL BİR ROTVAYTR PİTBUL TERRER CİNSİ GÜÇLÜ ALAN KORUMASI YAPACAK KÖPEGE İHTİYACIM VAR ŞİMDİDEN TEŞŞEKKÜRLER TL 05349640524

    YanıtlaSil
  3. küçük yaştan beri evde köpek besledim onlarla nasıl ilgileneceğim konusunda eksiğim yok.şimdi üniversitede öğrenciyim evde yasıyorum ve bi köpek sahiplenmek istiyorum.öğrencilerin sahiplenmesinde sorun görmüyorsunuzdur umarım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde köpek beslemek kolay bir şey değil.
      Evde kedi beslemek daha kolaydır.

      Köpeklerin gezme, hatta cinsine göre koşma gereksinimleri olur. Sabah çıkıp, 8-10 saat yavruyu evde yalnız bırakırsanız ONUN İÇİN BU BEKLEYİŞ İŞKENCE OLUR !!!

      yetişkin bir köpek günde en az 3 kez dışarı çıkıp hava almalı, ihtiyaçlarını görmeli SOSYALLEŞMELİ. DİĞER KÖPEKLER İLE OYNAMALI, KOŞMALI !!!

      çocuklar ve köpeklerin benzer yanları var.
      GEZME VE OYUN VE İLGİ İSTERLER.
      ONLARDA HEP DIŞARIDA OLMAYI TERCİH EDERLER. !!!

      köpek sahibi olmak isteyenler DAHA DETAYLI DÜŞÜNMELİLER.

      istemek güzel ama, nasıl bakabileceksiniz, hakkını verebilecek misiniz acaba ?

      Sil
  4. Benim köpegim yavruladı faket yavrular melez ve bakıcak yerim yok sarıyer büyükdere de ikamet ediyorum yavrularımı ücretsiz vermek istiyorum ilgilenenler lütfen iletişime geçsin 0532 393 46 21

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook ve sahibinden.com a ilan vermenizi öneririm.

      ve ayrıca ırkların bozulmaması için dişi köpeğinizi sadece safkan erkekler ile çifleştiriniz. Dişi köpeklere sahip çıkılmalı.

      Melez / kırma köpekler sahipsiz kalır.
      Talipleri olmaz, ziyan olurlar.
      LÜTFEN DAHA DİKKATLİ OLUNUZ.

      Sil
  5. merhabalar tuzla hayvan barınağı çalışanları ve yönetimdeki arkadaşlar sizden bir ricada bulunacaktım oraya canlara bakmaya gelen ve sahiplenmek isteyen insanlarla o canları bırakıp işkence çektiren insanların aynı insanlar olmadığını hatırlamanızı ve biraz daha hoşgörülü olmanızı istiyorum gerçi ben iki defa gittim barınağa ve orda çalışan kendine gönüllü diyen ama niye gönüllü olduğunu unutan sarışın bir bayan teyzemize diyorum petshoptan almak isteyen iki arkadaşımı ayrı zamanlarda barınağa götürdüm aynı olayı yaşadım ve artık bir çözüm bulunmasını istiyorum yoksa ordaki canlar zor sahiplenecek yaşadıklarımızı belki pek çok kişi yaşıyor ama ben artık bişeyler yapılması gerektiğini düşünüyorum ne istediğini bilmeyenteyzemizhatımızdan bezdirdi artık cevap vermekten pes edip kaçtık gerçekten kaçtık tamam ilgili olması güzel ama bunun bir şartları olması gerek en sonda siz bakamassınız hadi işinize gidin demesi dalga geçer gibi bu kararları veren tek kişi o olmamalı en azından şartlar olmalı bunlarıda sorgulayacak tek kişi olmamalı incelenmeli ama doğru bir şekilde bir teyze bu canların umutlarını bukadar basi,t yıkmamalı ben ibrahim sanoğlu buna bir hayvan sever olarak dikkate almanızı rica ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiği işi yapmayan personeller güler yüzlü ve anlayışlı olamıyorlar.

      bu sayfada ders alınması gereken pek çok yanlıştan bahsedilmiş durumda.
      İnsanlar şikayetlerini paylaşmışlar.

      Bu sayfanın linkini belediye yetkililerine ulaştırmak lazım.

      LÜTFEN BU SAYFAYININ ADRESİNİ PAYLAŞINIZ

      Sil
  6. mrb ben pendikte otruyorum ve bahçemde bi köpek beslemek istiyorum bahçem müsaitdir vede temizdir bi sakıncası yoktur sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belediyelerin barınaklarına gidip ücretsiz aşıları yapılmış sağlıklı köpek sahiplenebilirsiniz.

      Hava şartları sertleşti. Tamda zamanı.
      Bir can kurtarmış olursunuz.

      Sizin sahiplenmeniz neticesinde BARINAKTA YENİ BİR CAN İÇİN KONTENJAN AÇILIR.

      Sil
  7. kocaelide oturuyorum br köpek sahibi olmak istiyorum yavru olursa sevinirm Not evimin içinde bakmak istiyorum tüğü az olan bir cins elinizde varsa cevap bekliyorum mail adresim: oguzhan.gokbayrak@hotmail.com tel: 5379528755
    şimdiden teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüyden çekinmenizin sebebi nedir ?
      hastalık riski ise, aşısı çözüm olur. SIFIR RİSK.

      yutulma endişesi ise, az tüylü yani kısa tüylerin yutulma riski daha fazladır. uzun tüylerin tespiti daha kolaydır.

      KISA YA DA UZUN TÜM KÖPEKLER DÖNEMSEL OLARAK TÜY DÖKERLER.

      her güzelliğin bir bedeli var
      KÖPEKLER HAVLAR VE TÜY DÖKERLER !!!

      Sil
  8. MALTEPEDE UYUZ BI KÖPEK BULDUM BELEDIYEYI ARADIM GELIP ALDILAR TEDAVIYE IHTIYACI VARDI AMA BOYNUNA BIR SEY TAKIP CANINI ACITTILAR OYLE ARABAYA KOYDULAR COK AGLADIM GELDIMI O KOPEK ORAYA ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sayfada sorunuza cevap verecek yetkili yok.
      Maltepe Belediyesini aramanızı öneririm.
      Muhtemelen Maltepe Belediyesi görevlileri gelip almıştır.

      Sil
  9. 5. ayda size maltepe veterinerliği tarafından 4 tane köpek gönderdim köpekler 4 aylıktı. köpekleri topaç gibi gönderdik köpekler ölü gibi zayıf ve hasta olarak maltepe ye bırakılmış. bu ne zalimlik hiçmi acıma duygunuz yok. buna emin olun büyükşehir belediyesine sizleri toplu imza şeklinde şikayet ediceğim buna emin olun. köpeklerden 2 tanesi ölmüş 2tanesi de hayvanseverler derneğinden bir vatandaş aldı. bundan sonraki çalışmalarınıza lanet ediyorum inşanlah sizde onlar gibi olursunuz hiç kuşkunuz olmasınki bu böyle kalmıyacak yasal yollar ile köpeklerin hakları aranacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maltepe Belediyesinde genel bir sorun var.
      ALINAN OYLARIN HAKKINI VERMİYORLAR.
      BÖYLE GİDERSE MAALESEF Kİ SEÇİMİ KAYBEDECEKLER...

      Sil
  10. Merhaba catim cok temiz yanda bir bahcemizde var acaba uygunmu nasil bir kopek almaliyim sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pet Shop a gitmeyiniz.
      EN DOĞRU VE GÜZEL ADRES

      belediyelerin hayvan barınakları.
      oraya gidip içinizin ısındığı bir yavru sahiplenmeniz.
      oraya gidip baktığınızda, işte bu diyeceğiniz bir yavru mutlaka olacaktır.

      Sil
  11. Birgün eşimle arabamıza bindik ve bir köpek arabanın altından sürenerek öndeki arabanın altına geçeti. İnsanlardan soyutlanmış araba altında yaşayan köpeği o gün farkettim. Saklandığı arabaların altına yemek sürerek beslemeye başladığım bu hayvan 2 ay gibi bir süre sonra yanına gittiğimde araba altından çıkmaya başladı. İlk çıkışında iriliğini ilk defa gördüğüm için hafif ürperdiğimi hatırlıyorum. Bir süre sonrada apartmanımızın garajında açık alanda yaşabiliyordu artık. Tüm bu süreç boyunca onu düzenli olarak besledim hatta onunla konuştum bile. Onu sevmeme izin verdiğinde çocuk gibi sevindim.

    4 Ocak 2013 Cuma günü rahatsız oldugum için işten erken çıktım ve köpeğin ağzının iltihap, kan dolu olarak apartmanımın karşısında yatığını gördüm. Gücü kuvveti yerindeydi, tek problem ağzındaydı ve öğrendiğime göre bu durum bir önceki gün olmuştu. Yine Şişli de bir sokak hayvanıyla ilgilenen kuzenim, ilgilendiği hayvanın rahatsızlanması durumunda Şişli Belediyesi aradığını iyileştirip tekrar aldıkları yere getirdiklerinden bahsettiğinden ben de Maltepe Belediyesini aradım. 0216 441 21 46 numaralı telefona cevap veren şahıs belediyenin gelip alacağını ilgileneceğini söyledi. Sokakta 3 saatten fazla almaları için başında bekledim, nihayet geldiler. Araçtaki görevlilere gideceği yerde veteriner olacak mı diye sordum, "Evet olacak iyileştirip geri getireceğiz 1 ay kadar sürebilir" dediler. 13.01.2013 bugün, Tuzla hayvan barınağına (Yolda yaklaştıkça şöyle 2 tabela ile yol tarif ediliyor "TUZLA GEÇİCİ HAYVAN BAKIM EVİ") gittim. Bir kadın o hayvan öldü dedi. Çenesi kırıktı buraya getirmeyecektiniz, burası hayvan kısırlaştırma merezi dedi. Gayet rahat bir tavırlaa "3 gün dayanabildi" dedi.

    Ben şimdi kime ne diyeyim, Çenesi kırık hayvanı kısırlaştırma merkezine götüren Maltepe Belediyesine mi diyim? Köpeği bir kafese kapatıp açlıktan 3 gün ölmesini bekleyen Tuzla HAYVAN BAKIM??!! Evine mi diyim, Şişli Belediyesi (ni tebrik ediyorum) gibi ilgileneceklerini sandığım için Bu belediyeyi aradığıma mı diyim?

    Çok üzgünüm, elbirliğiyle bir canlıyı öldürdük, YAZIKLAR OLSUN.

    YanıtlaSil
  12. merhabalar ben tuzlada ayddınlı toki konutlarında oturuyorum bende yavru golden köpek istiyorum erkek ilk önceligim ama dişide olabilir lütfen :) 0554 932 34 03 bana bu numaradan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  13. merhabalarr ben pendıkten ben yavru sıyah labrador arıyorum erkek olursa sevınırım tskurler 0507 919 83 94 bunumaradan ulasa bılırsınız saygılar :)

    YanıtlaSil
  14. 10 tane alman çoban köpeği (kurt) yavrum var ve bunları sahiplendirmek istiyorum yardımcı olabilecek birileri varmı acaba..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ben anıl istanbuldamı oturuyorsunuz eğer öyleyse ben 1 tanesine talip olabilirim.bana 0542 746 13 30 ulaşabilirsiniz

      Sil
  15. irtibata geçmek isteyen varsa 543 247 51 67

    YanıtlaSil
  16. pug yada buldog sahıplenebılırım numaram 05393629700 saat 16.00 dan sonra musaitım

    YanıtlaSil
  17. Pug ve İngiliz Bulldog sahiplenebilirim ve harıl harıl da aramaktayım. Benim için köpeğin cinsinin bir önemi yok, hayvanları çok seviyorum. Daha önce bir husky ve bir yorkshire terrier besledim. Ama oğlum ilk doğduğunda mevsim alerjisi çıktı ve maalesef başkalarına sahiplendirdik. Terrier bir ailenin yanında gününü gün ediyor, husky'yi ise bir albay aldı(askeriye için değil kendi için) ve çok iyi bir şekilde bakılıyor kendisine. Oğlumun mevsim alerjisi iyileşti ve doktoruna danıştık, artık bir sorun olmayacağını söyledi. Pug ve ingiliz bulldog onun tercihleri. mümkün olur ve irtibat kurarsanız çok çok seviniriz. çok iyi bakılacağından emin olabilirsiniz. 0 507 555 47 15

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem harıl harıl arıyorsunuz hemde, "Benim için köpeğin cinsinin bir önemi yok, " diyorsunuz !!!

      marka/cins merakı olanlar hayvan sever değildir !!!
      bu başka bir şey !!!

      Köpekler candır !!! hepsi özel ve güzeldir !!!

      Sil
  18. merhaba arkadaşlar ben yavru cins köpek arıyorum yardımcı olursanız sevinirim.Tel:0544 844 0733

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belediyelerin barınaklarına gidiniz. orada her cins köpek mevcut. aşıları yapılmış, sağlıklı ve ücretsiz olarak sahip olabilirsiniz

      Sil
  19. SATIN ALMA, SAHİPLEN !!!

    petshoplar yavru satışına karşıyım !!!
    petshoplarda sadece malzeme satılmalı !!!
    ÇÜNKÜ PETSHOPLAR yavruların barınması için uygun şartları taşımıyorlar.

    yavrular demirden adi ve küçük kafeslerde esir tutuluyorlar. iyi beslenmiyorlar ve sevgiden uzaklar. çünkü hepsi dükkan sahipleri için can değil, SATILIK BİR MAL !!!

    pet shoplara pirim vermemek için ONLARI BOYKOT EDİNİZ. kimse oradan yavru almazsa, mağazalarda, dükkanlarda CANLI HAYVAN SATIŞI SON BULUR.

    KÖPEK SAHİPLENMEK İÇİN DOĞRUI ADRES BELEDİYELERİN BARINAKLARI.

    LÜTFEN BARINAKLARDA Kİ SAHİPSİZ YAVRUCAKLARA GİDİNİZ !!!

    SATIN ALMA, SAHİPLEN !!!

    YanıtlaSil
  20. Golden Retriever ve Amerikan Stanford cinsi iki evladım var.
    Atölyemde bakıyorum.

    Pazartesi günü, profil fotoğrafımda gördüğünüz dişi bebeği buldum.

    Hava şartlarının kötüleşeceğini bildiğim için sokakta bırakmadım.

    Kızımın cinsi Amerikan Stanford, ırkı gereği sert, saldırgan, ve dişi olduğu içinde kıskanç ve kaprisli VE ZEKİ !!!

    3 gün olacak, dişi bebeğe rahat vermiyor. sürekli altına alıyor, üstüne çıkıyor, ısırdı ısıracak.
    mani olamıyorum. köpeklerimi bağlamam. klube kullanmıyorum. bağlamaya da karşıyım. sürekli evlatlarım yanımdadır. çocuğum gibi bakarım ben köpeklerime.

    bu sebeple aynı ortamda 3 köpek var şuan.

    BEBEĞE iyi bakamacağımı düşündüğüm için bu sabah Tuzla belediyesini aradım.

    Gelip bebeği almalarını istedim.
    TATSIZ BİR KONUŞMAYDI.
    AZ SONRA DETAYLARI PAYLAŞACAĞIM

    YanıtlaSil
  21. Stanford ??? daha baktığın cinsin adını bilmeden millete ders vermeye kalkıyorsun. "american staffordshire terrier"

    hayvan sevginizde patolojik bir boyuta geçmiş insanlara yazdığınız mesajlardan gördüğüm kadarıyla.

    biraz agresyonunuzu düşürerek mesaj yazın millete. sen kimsinde milleti azarlıyorsun. haddini bileceksin, insan gibi yazı yazacaksın bu siteyi ziyaret eden insanlara.

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Merhaba, ben pendikte ikamet ediyorum. Gazeteciyim ve is yerimle evim ayni daire icinde dolaysiyla köpek hiç yalniz kalmayacak. Biraz arastrdim ve karekter olarak golden cinsinin bana uygun olacagi sonucuna vardim ama şart değil. Yavru olmasi önemli. Uygun bir hayvan olursa sahiplenmek isterim zaman bulup barinaga gelemiyorum. 05327137320

    YanıtlaSil
  24. pitbull cinsin elinizde varmı

    YanıtlaSil
  25. ben gebzede oturmaktayım golden cinsi köpek istiyorum gebze belediyesinde golden bulmadım elinizde golden varmı varsa acaba eve getirme şansımız varmı çünkü tuzlaya pek ugruyamıyorum mail adresim fatih539@hotmail.com

    YanıtlaSil